Khayyam Challenging Programming Contest

مجموعه مسابقات چالش های برنامه نویسی خیام
مشخصات بلاگ
مسابقات هفتگی خیام

به وبلاگ اطلاع رسانی مسابقات برنامه نویسی دانشگاه خیام خوش آمدید. در این وبلاگ میتوانید از آخرین اخبار مسابقات خیام با خبر شوید.

طبقه بندی موضوعی
پنجشنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۳، ۰۹:۲۶ ق.ظ

تیم های منتخب دانشگاه خیام

امسال پس از فعالیت‌ها و تلاش بچه‌ها و برگزاری مسابقات متعدد، موفق به کسب سهمیه حضور ۲ تیم در مسابقات منطقه غرب آسیا که در دانشگاه صنعتی شریف در آخر آذر ماه برگزار می‌شود، شدیم. این ۲ تیم از بین ۶ تیم که با هم تمرین و رقابت می‌کردند ، انتخاب شدند.

Achaemenian

این تیم که خودشون رو شاخ برنامه نویسا می‌دونستند در تمام مراحل و مسابقات مقدماتی به اسم ShakhCoders شناخته می‌شدند، ولی طی یک اقدام انتحاری در آخرین لحظات به Achaemenian به معنی هخامنشی تغییر نام دادند.

اعضاء این تیم یعنی حامد دلقندی،‌ محمد جمال و مهدی شکوری همگی بچه های سال آخری هستند و سرگروهشون جزء تیم ۲ سال گذشته خیام بود و از تجربه خوبی برخودارند

FallenCoderZ

این تیم که احتمالا خودشون رو ته کدنویسی می دونستند در ابتدا با نام LastCoderZ وارد میدان شدند، و به نسبت بقیه تیم ها بسیار درخشان شروع کردند ولی بعد از اینکه در مسابقات قوچان نتونستند در حد انتظار خودشون ظاهر بشن،‌ افتاده شدند و به FallenCoderZ تغییر نام دادند.

محمد وفادار نیا، ابوالفضل داوودی و رضا گواهی مقدم،  اعضاء این تیم خوش آتیه که پدیده مسابقات خیام شدند، همگی ترم ۳ هستند و خیلی فرصت دارند برای رسیدن به ته کدنویسی.

هر چند امسال هم جزء خوبهای ما هستند.

به امید موفقیتشان

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۰۹/۲۰
علی رضائی

نظرات  (۳)

۲۴ آذر ۹۳ ، ۱۸:۰۹ سید حامد دلقندی
به امید موفقیت
۲۵ آذر ۹۳ ، ۱۰:۵۵ ابوالفضل قدر
:))))))))))))))) عالی بود
۲۵ آذر ۹۳ ، ۲۲:۴۰ محمد حسین نیا

امیدوارم موفق بشن ....

من هم خیلی دوس دارم برنامه نویسی رو . امیدوارم بتونم خوب یاد بگیرم.

استاد بخاطر تدریس بسیار خوبتون ممنونم ....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی