Khayyam Challenging Programming Contest

مجموعه مسابقات چالش های برنامه نویسی خیام
مشخصات بلاگ
مسابقات هفتگی خیام

به وبلاگ اطلاع رسانی مسابقات برنامه نویسی دانشگاه خیام خوش آمدید. در این وبلاگ میتوانید از آخرین اخبار مسابقات خیام با خبر شوید.

طبقه بندی موضوعی
شنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۲، ۱۱:۲۶ ق.ظ

جدی شدن مسابقات

ضمن عرض خسته نباشید به همه دانشجویان برای پشت سر گذاشتن امتحانات

و تشکر از کسانیکه در این مسابقات اخیر شرکت داشتند،

با توجه به اتمام بازه امتحانات، مسابقه از این هفته بصورت جدی تری پیگیری میشود

لذا از همه دانشجویان دعوت میشود که در مسابقه این هفته با تمام انرژی شرکت نمایید و به همه دوستان خود نیز اطلاع رسانی کنید، تا شرکت کنندگان بیشتر و کیفیت مسابقه بالاتر برود.


از پیشکسوتان،‌اعضاء تیم های قبلی دانشگاه، دانشجویان سال آخری، فارغ التحصیلان  و مدعیان برنامه نویسی دعوت میشود که جهت گرم شدن مسابقه ( و کل کل حتا ) در مسابقه شرکت نمایند. (هر کسی شرکت نکنه ترسیده زبان درازیچشمک)


از همه دانشجویان تازه وارد به دنیای برنامه نویسی و کسانیکه ادعایی ندارند نیز دعوت میشود که در مسابقه شرکت کنند تا خود را محک بزنند و مسابقه را گرم کنند و تجربه کسب کنند ( و پوزه زنی کنند حتا)


                                                                                                                                                               البته پیشاپیش از همه تقاضا می شود که مرام نامه مسابقه را مطالعه و رعایت نمایند و از ایجاد جو نا سالم خود داری    نموده و همه چیز در حد شوخی و دوستانه بماند                                                                                                                                                                                                                                                           

با تشکر و شاد باش

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۲/۱۰/۲۸
علی رضائی

نظرات  (۱۴)

۲۸ دی ۹۲ ، ۱۹:۱۷ علی رسولی
سلام استاد
من تو فیس هم اعلام کردم خداییش بعضی ها دارن کم لطفی میکنن
امیدوارم با این پیام حضور گرمه بچه ها دوباره گرمایه خوبی به مسابقات بده
درضمن عاقا این سوال آخری مسابقه این هفته سوال 10070
این کده من کجاش مورد داره؟؟؟

#include<stdio.h>

#include<iostream>

using namespace std;

int main()

{int x;

    while(cin>>x && x>=2000)

    {

        if(x%4==0)

        cout<<"This is leap year.\n";

        if(x%15==0)

        cout<<"This is huluculu festival year.\n";

        if(x%55==0)

        cout<<"This is huluculu bulukulu year.\n";

        if(x%4!=0 && x%15!=0 && x%55!=0)

        cout<<"This is an ordinary year.\n";

        cout<<"\n";

    }

   

    return 0;

}

ممنون میشم کمک کنین ;)
۲۸ دی ۹۲ ، ۲۱:۲۳ hamed delghandi
علی جان سوال رو نخوندم ببینم چیه اما اینی که شما نوشتی الان چون شرط هارو  جدا جدا و در if های جدا چک میکنی مثلا برای  16500 = x  دستور دوتا شرط اجرا میشه و دوتا جمله چاپ میشه ، مساله همین رو خواسته آیا ؟
۲۹ دی ۹۲ ، ۱۸:۴۰ علی رضائی
حد اقل دو تا مشکل داره (که من متوجه شدم)

سال کبیسه رو گفته به ۴ بخشپذیر باشه ولی به ۱۰۰ بخشپذیر باشه، اما ۴۰۰ هم کبیسه است

مورد دوم در مورد جشن بولوکولو که هر ۵۵ سال یه باره، باید کبیسه هم باشه

در ضمن پیغام جشن بولوکولو رو اشتباه نوشتی
۲۹ دی ۹۲ ، ۱۸:۴۱ علی رضائی
بچه ها همدیگر رو تشویق کنید تا توی مسابقه این هفته شرکت کنند. آقای دلقندی با شما هم هستم!


۳۰ دی ۹۲ ، ۲۰:۱۸ علی رسولی
بعله خیلی ممنون
استاد راستی این پیغام دومین شرط و که گفتین رو آره این کده دومی هستش که نوشتم اشتباه گذاشتم اینجا:)
خب استاد در مورده نکته اول که گفتین ، من نوشتم به طور کامل اما ایرادی که حالا من توش گیر میکنم اینه که برای شزطه آخری چی بذارم؟؟؟
استاد من دارم میرم مسافرت فردا، خدابخواد شمال داریم میریم فک نکنم بتونم بیام :( اما اگه رفتیم خونه اقوام حتما وصل میشم و شرکت میکنم
حامد جان سوال همینو خواسته که اگه همه شرایط رو داشت چاپ کنه عزیزم


نمیشه تایم مسابقات عوض بشه استاد ؟

توی جملتون نوشتید همدیگه رو تشویق کنیم واسه شرکت در مسابقه این هفته ، این هفته متفاوت هست آیا ؟ خبر خاصیه

من و تعدادی از دوستان این هفته پنج شنبه نیستیم
جمعه عصر هم خوبه ، آدم دلش میگیره عصر های جمعه
پاسخ:
تفاوت این هفته با هفته های قبلی اینه که از این هفته وارد مرحله دوم میشیم،‌

 مسابقه رو جدی میگیریم.
و هفته به هفته مسابقات رو مشکل میکنیم.

امیدوارم که با حضور پر رنگ بچه ها کیفیت مسابقه حسابی بره بالا
آره به احتماله خیلی خیلی زیاد منم جمعه احتمالا برسم که بیام اگه همین ساعت ۸ باعشه البته ;)

۰۱ بهمن ۹۲ ، ۱۴:۱۴ محمد کاردان
سلام.
استاد من هم با دوستان موافق هستم. پنجشنبه ها ممکنه که بعدازظهراشون پر باشه و برن کلاسای فوق برنامه مثل زبان و ...

فک میکنم اگر جمعه تو همین تایم فعلی (8 تا 11) مسابقه برگزار بشه تعداد شرکت کنندگان افزایش پیدا بکنه ...
پاسخ:
سلام
از نظر من که فرقی نمیکنه.
آقای کاردان،‌شما یه بررسی و پرس و جو بکن اگه اکثریت با جمعه موافق باشند، از این هفته جمعه ها برگزار میکنیم

۰۲ بهمن ۹۲ ، ۲۳:۴۱ محمد کاردان
دوباره سلام.

نظرسنجی کردیم همه موافق بودن که مسابقه جمعه ها از ساعت 8 تا 11 شب برگزار بشه ...
البته همه که موافق نبودن یه نظرمخالف بود  ;)
۰۴ بهمن ۹۲ ، ۱۸:۵۴ محمد کاردان
تاریخ کامنتمو نگاه! اینو قبل اون نظر مخالف گذاشتم... :))
بچه ها همدیگر رو تشویق کنید تا توی مسابقه این هفته شرکت کنند. آقای دلقندی با شما هم هستم!



انشاالله ب زودی شرکت میکنم اما قبلش بچه هارو همیشه تشویق کردم به شرکت .


پس نظر سنجیت برای مدت خیلی کوتاهی بوده و نتیجه رو اعلام کردی :)
۰۴ بهمن ۹۲ ، ۲۲:۴۹ محمد کاردان
چون فرصتی نبود و استاد می خواست کانتستو ایجاد کنه مجبور شدم که سریع نتیجرو اعلام کنم... اما خوب نظر سنجی هنوز پا برجاست و بچه ها میتونن برای هفته های آینده نظراتشونو اعلام کنن و در رای گیری شرکت کنن ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی