Khayyam Challenging Programming Contest

مجموعه مسابقات چالش های برنامه نویسی خیام
مشخصات بلاگ
مسابقات هفتگی خیام

به وبلاگ اطلاع رسانی مسابقات برنامه نویسی دانشگاه خیام خوش آمدید. در این وبلاگ میتوانید از آخرین اخبار مسابقات خیام با خبر شوید.

طبقه بندی موضوعی
جمعه, ۴ بهمن ۱۳۹۲، ۱۱:۴۹ ق.ظ

مسابقه هفتم

زمان : جمعه ، ۴ بهمن ۱۳۹۲ از ساعت ۸ تا ۱۱ شب

لینک مسابقه

توی این مسابقه علاوه بر سوالهای خیلی ساده، چند تا سوال کمی مشکل هم اضافه کردم. امبدوارم که استقبال خوبی از مسابقه بشه

بحث و تبادل نظر در مورد این مسابقه را در بخش نظرات همین پست انجام بدین.

نکته متفرقه.  طبق تجربه آقای کاردان،‌ اگر خواستین توی بخش نظرات کد درج کنید  روی علامت <> کلیک کنید تا کد html آمده سپس در قبل کد بنویسید <pre> و بعد از کد بنویسید <pre/>

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۰۴
علی رضائی

نظرات  (۱۳)

نظر آزمایشی برای تست درج کد.


#include<iostream>
using namespace std;
int main()
{
cout << "this is a test Code!";

return 0;
}


به عنوان نکته ، اول کد رو درج کنید و بعد به قسمت html بروید و تگ pre را اضافه کنید.
اگر کد را در قسمت html اضافه کنید، درست نمایش نمی دهد
چرا مسابقات رو توی HUST برگزار نمی کنید ... اینجوری می تونید از سوالات سایت های دیگه هم استفاده کنید (به جر UVA ) !
خوب بلد نبودم آقای یا خانم پیشنهاد! ;)

آموزش بدین تا اگه خوب بود استفاده کنیم. آدرسش کجاس؟
اون HUST لینک هستش ... می تونید روش کلیک کنید ... :)

بعدشم اکونت بسازید و add contest , ... 
لینکش رو پیدا کردم و ایجاد هم کردم ، دو تا مشکل هست
یکی اینکه سوالات رو قبل از شروع مسابقه نشون میده! ولی حدسم اینه که بشه یه جوری درستش کرد

دومیش که مهمه اینه که انتخاب سوالش اتومات نبود ینی باید بری توی لیست سوالا بگردی و سوال انتخاب کنی. در حالیکه uva خودش لیست سوالا رو بصورت طبقه بندی شده بر حسب سختی میاره و میشه راحت مسابقه با سطح دلخواه ایجاد کرد اما اینجا نمیشه، یا میشه و من بلد نیستم
مشکل اول که در واقع وجود نداره ... چون سوالا قبل مسابقه فقط به ایجاد کننده نشون داده می شه ... 

برای مشکل دوم هم می تونید شماره سوالایی که می خواین از UVA باشه رو از همون سایت قبلی بگیرین و بقیه سوالات از سایت های دیگه مثل CF و ... . 

دیگه هر جور راحتین ... به نظرم اونجا هم قشنگ تره و هم اگه همه کداشونو Public بزارن بقیه می تونن بعد مسابقه کداشونو ببینن و نظر بدن و ...


پاسخ:
پس اولیش که حل شد...
واسه دومیش هم فکر میکنم و بررسی میکنم ببینم چی میشه

از نظر محیطش که موافقم، محیطش خیلی بهتره
من هم با نظر آقای .... موافق هستم بسیار عالی میشه اگه سوالات از یو وی ای نباشه

در ضمن استاد ایمیلتون رو جواب نمیدید ؟
پاسخ:
من ایمیلی از شما نداشتم!

راستی شما توی مسابقه امشب هستی؟ آی دی شما توی لیست آی دی هایی که من دارم هست؟؟؟
حدود یه هفته پیش ایمیل زدم بهتون ، الان مجدد ارسال کردم

نه ، اینی که شرکت نکردم دلیل داشت ، اما کلا همیشه بچه ها رو تشویق کردم به شرکت در مسابقات
به زودی خودم به همراه چند نفر دیگه شرکت خواهیم کرد
خب اولین سوال یعد از حدود 40 دقیقه اکسبت شد
بقیه کجان؟؟؟؟
یعنی فقط محمد و علی دارن رقابت میکنند ؟
بچه ها خسته نباشین...

ما شا ا... چقدر استقبال زیاد بود با این همه دعوت و تشویق و تهدید و .....


سوال 498  تکراری نبود استاد ؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی