Khayyam Challenging Programming Contest

مجموعه مسابقات چالش های برنامه نویسی خیام
مشخصات بلاگ
مسابقات هفتگی خیام

به وبلاگ اطلاع رسانی مسابقات برنامه نویسی دانشگاه خیام خوش آمدید. در این وبلاگ میتوانید از آخرین اخبار مسابقات خیام با خبر شوید.

طبقه بندی موضوعی
شنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۲، ۱۱:۵۶ ق.ظ

لطفا نظر بدهید

آیا به نظر شما برگزاری این مسابقات برای بچه ها مفیده یا نه؟

آیا نحوه برگزاری خوبه یا نه؟

دلیل شخصی خودتون از اینکه در مسابقه شرکت میکنید، یا نمیکنید چیه؟

اگر جزء کسانی هستید که شرکت نمیکنید، چه تغییری ایجاد بشه ، شما راغب به شرکت میشوید؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۲۶
علی رضائی

نظرات  (۱۳)

با سلام خدمت استاد گرامی
استاد صد در صد این مسابقات عالیه و کاملا به نفع بچه هاست به چند دلیل:
1- به خاطر اشنایی با سوالات مختلف برنامه نویسی
2- اشنایی و استفاده با انواع توابع کاربردی در برنامه نویسی
3-افزایش و تسلط بر کد نویسی
4- افزایش قدرت تفکر و مجبور به کار شدن مغز :D
اما دلیل استقبال نشدن از این مسابقات اول آشنا نبودن کامل بچه ها با این مسابقات که با تبلیغات محیطی میسر خواهد شد
دومین دلیل حضور کامل و جامع نبودن همه بچه ها بخصوص بچه های ACM که دلیل بر رغبت بالایه مسابقات بشه
و سوم بنظرم مشکلی هست که بچه ها امیدی به انتخاب شدن برای تیم ندارن و گمان بر اینه که مثله امسال همین تیمی که رفت برای مسابقات دوباره حضور پیدا میکنه اینو میتونم بگن که دلیل حضور پیدا نکردن بچه ها 91 هستش
و همچنین با گذاشتن یک جایزه و تقدیر بنظرم جذب بچه ها خیلی خیلی بیشتر میشه
و همچنین اگر جلسه ای با حضور خودتون با بچه ها گذاشته بشه خیلی بهتر میشه
ببخشید اگر خیلی نوشتم :D اما سعی کردم تا نکته ای از قلم نیوفته
با سپاس
منتظر از سر گیری مسابقات هستیم

سلام
خیلی ممنون آقای رسولی از پاسخ خوبتون

اینقدر پاسخ جامع بود که سایر دوستان نیازی ندیدند که نظر بدهند

خوب من یک تصمیماتی گرفتم که به عنوان آخرین تلاشم در این زمینه انجام خواهم داد که بزودی در یک پست جدا مینویسم
و سوم بنظرم مشکلی هست که بچه ها امیدی به انتخاب شدن برای تیم ندارن و گمان بر اینه که مثله امسال همین تیمی که رفت برای مسابقات دوباره حضور پیدا میکنه اینو میتونم بگن که دلیل حضور پیدا نکردن بچه ها 91 هستش


علی جان مگه ما چند سری مسابقه برگزار نکردیم برای انتخاب تیم ؟
من نمیدونم چرا بچه ها فکر میکنن تیم از قبل انتخاب شده بود ؟
مسابقات اینترنتی حالت تمرین داشته باشه به نظر من ولی مسابقات حضوری رقابتی و ملاک برای تعیین افراد تیم باشه به نظر من
استاد ACM مسابقه خوبیه ولی باید(البته به نظر من) اولا یک کلاس باشه که از سطح پایین شروع کنه تا به سطح های بالا برسیم و سوالات رو بررسی کنیم. به نظر من نمیشه هر هفته 7-8 تا سوال بزاریم بعد حل کنیم و پی گیری نکنیم چرا بعضی سوال ها حل نشد، یا اون سوال که حل شد چطور حل شده.
و دوم این که بهتر گروه بندی بشه تا یک حس کار گروهی بین بچه ها برقرار بشه و اعضای گروه با هم مچ بشن.

ولی دلیل شرکت نکردن من تو مسابقه 1-2 ماه اینترنت نداشتم :)

در کل استاد از زحمات شما تشکر می کنم که آینده ACM واستون مهمه و اینقدر پی گیرید :)
حامد جان بچه های 91 کی وارد شدن برای ACM دقیقا 1هفته مونده به مسابقات ، درحالی که شما کاملا از تایمش خبر داشتین ، این حرفه من نیستش حرفه بچه هاست ، تو فیس هم کامنت یکی از دوستان رو خودت خوندی دیگه نه؟؟؟جوابشم دادی که اونم برات پاسخ قانع کننده ای آورد ، به هرحال این گفته ی بچه ها بود که من فقط بیان کردم برای استاد همین ،اما قبول داشته باش که حرفشون هم همچین غیره معقول نیست کسی که از قبل خبر داشته و کد میزده کجا و کسی که یک هفته ای میخواد خودشو آماده کنه.این اشتباه مدیریتی بوده بنظرم
درضمن فقط برای یادآوری میگم که اقای عرفانیان که عضوه تیمه شما برایه انتخابی بود و مقام اول دانشگاه رو کسب کردین رو <<نبردین>> و بجاش محمد جمال و بردین ، بنظرت اگر مهرشاد یا خشایار رو میبردین بهتر نبود؟؟؟درحالی که محمدجمال اصلا کدی نزد و ناظر بود در طیه مسابقات در حالی که درخشش خشایار و مهرشاد خیلی بیشتر تو چش میومد، حالا خودتون ببینین حق دارن که بگن تیمه انتخابی برا مسابقات از قبل مشخص بوده یا نه!!!!من چندبارم گفتم اگر میشد هزینه رو کاهش میدادین و یک تیم از بچه ها رو برایه آشنا شدن لااقل میبردین اما...
من این حرف هارو نمیگم که بحثی بشه فقط میخوام دلایل رو بیان کنم و روشن همین
ظاهرا یه سری سوء تفاهماتی پیش اومده

من فقط اینو بگم که اگه آقای کاردان تلاش نمی کردند، مسابقات انتخابی (در همین حد )  هم برگزار نمی شد و تیم هم به مسابقات نمی رفت و الان هیچکسی توی خیام از acm حرف نمی زد.

و اگر قرار بود تیم از قبل تعیین بشه، بدون سر و صدا تیم خودشون رو رد میکردن و میرفتن و میومدن.

من در جریانم که آقای کاردان چقدر تلاش کرد که بچه های با استعداد رو پیدا کنه و بیارشون توی گود که من فکر میکنم در حد خودش هم موفق بوده

در مورد آقای جمال هم، ایشون قبل از اینکه تیمشون انتخاب بشه به عنوان مربی تیم اسمش رو بچه ها رد کردن، و اون کسی که با اقی عرفانان جاش عوض شد، آقای کاردان بود که با موافقت خود آقای عرفانیان بود.
یعنی اگر آقای عرفانیان میرفت، آقای جمال باز هم میرفت چون مربی تیم بود، و اصولا قرار نبود من برم تهران، ولی چون دانشگاه اصرار داشت که تیم سرپرست داشته باشه من بعنوان سرپرست تیم رفتم.

برای کسانیکه نمیدونند هم بگم ، در مسابقات acm هر تیمی مختار هست که مربی خودش رو انتخاب کنه و مربی لزومی نداره استاد باشه و البته مربی  در محل مسابقه حضور نداره. البته اکثر دانشگاه هایی که یک تیم دارند، مربی رو یک استاد تعیین میکنند، ولی  من اصراری به این امر نداشتم
خیلی ممنون استاد
صدالبته که محمد کاردان خیلی واقعا تلاش کرد و میکنه
این آخرین مطلبی که عرض کردید رو من بی خبر بودم و مطمئنا به دوستان یاآوری خواهم کرد
بازهم ممنون
۲۵ اسفند ۹۲ ، ۲۱:۰۱ محمد کاردان
استاد شما لطف دارین. زحمات شما انکار ناپذیره ...
مرسی علی جان (رسولی منظورمه :دیــــــــــــــــــــ)
من فقط هدفم پیشرفت خودم، دوستام، دانشجوهای کامپیوتر و بالا نگه داشتن پرچم خیامه ... 

سوءتفاهمارو میزاریم کنار و دوباره شروع میکنیم ....

به امید موفقیت ...
۲۶ اسفند ۹۲ ، ۰۳:۲۷ سید حامد دلقندی
آقای رسولی عزیز یه سر به گروهی که تو فیس بوک ساختم برای بچه های کامپیوتر بزن :

فقط یه یاد آوری کوچیک میکنم که نگی یه هفته مونده به مسابقات اعلام کردیم :


October 24, 2013 at 7:15pm
نظر سنجی :
با برگزاری مسابقات برنامه نویسی در سایت دانشگاه در چه روزی از هفته موافقید ؟



November 18, 2013 at 12:46am
پست :
دوشنبه 1392/08/27 ساعت 8 صبح جلسه برنامه ریزی گروه ACM 
مکان : یه جایی از ساختمون 3

November 23, 2013 at 2:32pm
پست :
به اطلاع میرسونم کارگاه از فردا یکشنبه 3 آذر ساعت 9 صبح هماهنگ شده و دوستان میتونن مراجعه کنند و فعالیت کنند 
همچنین مسابقه اینترنتی ACM دانشگاه شریف مورخ چهارشنبه 6 آذر و همچنین پنجشنبه 7 آذر برگزار میشه که با هماهنگی دانشگاه سایت ساختمون 1 رو احتمالا در اختیارمون میزارن 
خواهشمند است کسانی که قصد شرکت دارند تا فردا اعلام کنند
اطلاع رسانی فعلا از طریق همین گروه و یا حضوری صورت میگیره


 · November 23, 2013 at 7:01pm
پست  محمد :
پیروی پست Hamed Delghandi عزیز:
مسابقه اینترنتی ACM امسال، چهارشنبه 6 آذر و پنج شنبه 7 آذر برگزار خواهد شد. برگزار کننده این مسابقات دانشگاه صنعتی شریف می باشد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر از لینک های زیر دیدن نمایید...

http://acm.blog.ir/
http://sharecode.ir/

علاقمندان میتوانند با اعضای اصلی تیم ACM دانشگاه جهت عضویت در یکی از تیم ها و یا تشکیل تیم جدید هماهنگی های لازم را به عمل آورند...

اعضای اصلی:
Mohammad Kardan
Hamed Delghandi
Kia Ghadr


 November 21, 2013 at 12:21am

پست :

دوستانی که علاقمند به شرکت در مسابقات برنامه نویسی دانشگاه هستند لطفا نام خودشون رو در زیر این پست بنویسند و ترجیحا اگر یه شماره تلفن هم بدن ( اگر دوست ندارن در اینجا بگن پیام کنند ) تو هفته ای که بیاد برنامه داریم


November 25, 2013 at 1:42am

دوشنبه مورخ 4 آذر اولین جلسه کاری رسمی کارگاه ACM ساعت 8 صبح
مکان : ساختمان 3 طبقه 1-

*****

اینا همه ماله قبل از مسابقات اینترنتی بوده
شما تو کدوم یکی شرکت داشتی یا اعلام حضور کردی ؟؟؟؟؟؟

ما پارسال از مسابقات که برگشتیم یه کلاس گرفتیم اساتید رو دعوت کردیم استاد رضایی اومد توضیح داد کامل در مورد مسابقات ، تاریخش ، شرایط شرکت و .....

دیگه چی کار باید میکردیم ؟؟؟؟


در مورد محمد جمالم که استاد جواب داد

در مورد محمد کاردانم توافقی بود بین آقای عرفانیان و آقای کاردان که خود آقای عرفانیان پیشنهاد داد برای نتیجه بهتر
۲۶ اسفند ۹۲ ، ۱۳:۱۳ محمد کاردان
 یکی از پستای منو جا انداختی :دی  November 9, 2013  من بعد از پست 24 اکتبرت این پستو گزاشتم و توش کلی هم راجب ACM توضیح داده بودم ... و طبق آماری که فیس بوک به ادمین های پیج ها و گروه ها میده، 108 نفر این پستو دیدن و خود علی هم لایکش کرده ولی ظاهرا اون زمان اکثر بچه ها بی تفاوت از کنار این پست ها و اطلاع رسانی های ما رد میشدن ...

یک نکته دیگه اینکه باید بچه ها خودشون دنبال اینجور چیزا باشن و پیگیری کنن . . . 

و تو همه دانشگاه ها همینه یکی 4 ساله داره ACM کار میکنه و از قبل دانشگاه دنبال اینجور چیزا بوده ی نفر هم تازه اومده دانشگاه و به واسطه دوستان جدیدش آشنا شده نمویشه که اونی که تازه آشنا شده با ACM اون دوستش که به فرض چهار ساله داره کار میکنه مقصر بدونه و بگه تو چرا قبلا به من نگفتی!!! خوب از کجا پیداش میکرد بهش میگفت؟ اصلا اونا که قبلش همو نمیشناختن!!! اصلا از کجا میدونست که اوم ممکنه دوست داشته باشه تا بره پیداش کنه التماسش کنه!!! بگه جون من بیا ای سی ام یا شبیه سازی یا چمیدونم رباتیکو شبکه!!!تو خیلی از مسائل همینجوره ... کلا علی جان حرفت یکم بی منطق بود منم نمیخواستم چیزی بگم ولی الان که حامد گفت گفتم منم کامل توضیح بدم که این مسولرو همینجا تمومش کنیم و به اصل مطلب بچسبیم ...

به نظر من این تریپ بحث ها فایده نداره.

بهتره همه با هم همکاری کنیم و برناممون این باشه که روز به روز این مسابقاتو جوندارتر و گرمتر و پرنشاتترش کنیم...
منم با تمام صحبت ها موافق هستم، اما همه اینا که گفتید درباره ی بچه های ورودی 92 صحت نداره.

تنها اطلاع رسانی که شد آقای کاردان یکبار اومد وسط کلاس من و چند نفر دیگه رو بردن کلاس پروژه سخت و یک سری اطلاعات دادن و بعدش دو جلسه دیگه گذاشتن و تموم شد.

الآن بین بچه های ورودی 92 نرم افزار خیلی هستن که برنامه نویسی  خوبی دارن.

بین همه دانشجو های ورودی 92 تنها شانسی که آوردم این بود با استاد رضایی کلاس داشتم و بعد به واسطه استاد با ابوالفضل آشنا شدم و بعدش با بقیه و .... .

به نظرم اولش هم خیلی خوب شروع نشد بحث ACM بین ورودی های 92.
از 5 نفر که از کلاس استاد رضایی انتخاب شدن فقط من موندم و بقیه کنار کشیدن.منظورم این هست که خیلی خوب بین بچه ها شور، شوق و انگیزه خوبی ایجاد نشد.

کسی که ورودی 92 هست از کجا باید با خبر بشه همچین وبلاگی هست، یا شاید اصلاً فیسبوک نداشته باشه که بیاد تو گروه و اطلاع رسانی ها رو ببینه.

به نظر من باید یک اطلاع رسانی عمومی بین بچه های کامپیوتر انجام بگیره، مخصوصاً ورودی 92.

چون به نظر من اوضاع اینها بهتره چون 4 سال در حالت معمول تو دانشگاه هستن و میشه خیلی خوب رو اونا کار کرد که رتبه دانشگاه از نظر ACM بره بالا.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی